مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 13:102020-03-21بين الملل

رهبر انصارالله یمن: کشورهای استعمارگر از جمله آمریکا مسئول شیوع کرونا هستند


رهبر جنبش انصارالله یمن طی سخنرانی خود به مناسبت روز شهید، درباره تلاش استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا برای سیطره بر جهان اسلام هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک بدر الدین الحوثی، رهبر انصار الله یمن امروز شنبه (یک فروردین) به مناسبت روز شهید (شهادت حسین بدرالدین، رهبر سابق انصار الله) سخنرانی کرد.

او گفت شهید بدر الدین که سال 2004 در حمله ارتش علی عبدالله صالح، رییس جمهور سابق یمن شهید شد، شهید قرآنی بود و همواره مواضع ضد استکباری داشت.

او گفت که دیکتاتورها در کشورهای اسلامی از جمله یمن، این کشورها را از منابع قدرت، تهی کرده و ثروت های آن ها را به تاراج برده اند و به همین دلیل، ما امروز در برابر حملات و هجمه های آمریکا ضعیف شده ایم.

سید عبدالملک الحوثی از اینکه برخی از کشورهای اسلامی در برابر سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی سکوت پیشه کرده ، انتقاد کرد و گفت که در این بین نیز برخی دیگر نیز از آن ها اطلاعت کرده و سناریوهای ضد اسلامی آن ها را اجرا می کنند.

او از امت اسلامی خواست برای مقابله با استکبار جهانی و نقشه های آمریکا و رژیم صهیونیستی تنها به صورت بیانیه اکتفا نکنند بلکه اقدام علمی فراگیری داشته باشند به گونه ای که بتواند امت اسلامی را از وضعیت کنونی اش که مورد نظر دشمنان آن است، خارج ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله یمن: کشورهای استعمارگر از جمله آمریکا مسئول شیوع کرونا هستند

رهبر انصارالله یمن: کشورهای استعمارگر از جمله آمریکا مسئول شیوع کرونا هستند