مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-21سياسي

ضرورت حفظ آمادگی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها در ایام تعطیل


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارسال نامه ای به روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، بر حضور مستمر روسا و اعضای هیات مدیره آنها در ایام تعطیل تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد خرم رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با ارسال نامه ای به روسای سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها، بر حضور مستمر روسا و اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

وی در عین حال بر انجام اقدامات لازم به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در حد توان و امکان سازمان های نظام مهندسی ساختمان تاکید کرد.

در این نامه خطاب به روسای محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها آمده است: احتراماً، به پیوست تصویر نامه معاون محترم وزیر راه و شهرسازی در خصوص تشکیل ستاد ویژه مقابله با ویروس کرونا و استقرار نیروی کشیک در روزهای تعطیل در کلیه استان ها ارسال می شود.

مقتضی است دستورات لازم برای تامین کلیه امکانات سازمان در راستای همکاری همه جانبه با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و خدمت رسانی به اعضا و خانواده محترم ایشان معمول شود.

همچنین، ضروری است به منظور آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط اضطراری کشور در حیطه سازمان استان متبوع حضور داشته باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حفظ آمادگی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها در ایام تعطیل

ضرورت حفظ آمادگی سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها در ایام تعطیل