مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-21ورزشي

لغو مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان


سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان از لغو مسابقات والیبال ناشنوایان به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری این ویروس از سوی فدراسیون جهانی خبر داد.

- سرمربی تیم ملی والیبال ناشنوایان از لغو مسابقات والیبال ناشنوایان به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری این ویروس از سوی فدراسیون جهانی خبر داد.

محمد ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان قرار بود خردادماه به میزبانی ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و پیشگیری این ویروس از سوی فدراسیون جهانی این مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد.

وی گفت: شش سال است که تیم ملی والیبال ناشنوایان به مسابقات جهانی اعزام نمی شود و ما برای حضور هر چه قوی تر در این مسابقات سال گذشته 12 اردو پیش بینی کرده بودیم که تنها موفق به برگزاری دو مرحله از اردوی آمادگی شدیم.

به هر صورت ما در سال گذشته برنامه ریزی خوبی را برای حضور در این مسابقات انجام داده بودیم و با انتخاب نفرات اصلی خود سعی داشتیم در این مسابقات حضور موفقی داشته باشیم که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا از سوی فدراسیون جهانی لغو شد.

ترکاشوند خاطر نشان کرد: تیم ملی والیبال ناشنوایان دو دوره در المپیک ناشنوایان حضور داشته که در طی این دو دوره یک بار به مقام سومی در بلغارستان و چهارمی در ترکیه دست ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان

لغو مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان