مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 16:252020-03-20ورزشي

فعلاً به اردکان نیایید


شهرستان دیدنی اردکان در استان یزد با وجود شهره بودن به مهمان‎نوازی مردمانش، این روزها با توجه به شرایط حساس کشور به دنبال فراگیر شدن بیماری کرونا، - ایسنا/یزد شهرستان دیدنی اردکان در استان یزد با وجود شهره بودن به مهمان‎نوازی مردمانش، این روزها با توجه به شرایط حساس کشور به دنبال فراگیر شدن بیماری کرونا، پذیرای مهمانان نوروزی نیست.

تمام برنامه ریزی ها انجام، جلسه ها تشکیل و دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی مشخص شده بود، کمیته ها فعالیت های خود را آغاز کرده و قرار بود طبق قرار هر ساله برای برگزاری جشنی باشکوه آماده شویم و به رسم مهمان نوازی ، برای مسافران نوروزی شهرمان، فرش قرمز پهن کنیم.

قرار بود به استقبالتان بیاییم و خاک پای شما را توتیای چشم کنیم، قرار بود زیر بازار چارسوق از گذشتگانمان برایتان بگوییم و دستبافته های رنگی شهرمان را به عنوان هدیه و سوغات برایتان بیاوریم اما ناگهان قضا و قدر چیز دیگری را رقم زد و ما را مجبور به تغییر و لغو برنامه هایمان کرد، برنامه هایی که ساعت ها برای آن وقت گذاشته بودیم.

اباذر غفوری شهردار اردکان در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر این که در حال حاضر تمام امکانات و ظرفیت های مجموعه مدیریت شهری در جهت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در شهر اردکان استفاده می شود، اظهار کرد: تمام برنامه ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلاً به اردکان نیایید

فعلاً به اردکان نیایید