مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 11:252020-03-20سياسي

پیام تبریک استاندار فارس به مناسبت نوروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، در پیام استاندار فارس آمده است: یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ای تغییر دهنده دل ها و دیده‏ ها؛ ای مدبّر شب و روز؛ ای گرداننده سال و حال ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست.

ایرانیان عزیز با رسم ایرانی- اسلامی خود، بهار طبیعت را با زمزمه ی یا مقلب القوب جشن می گیرند و نوروز را بهترین فرصت برای نوشدن رختِ آگاهی و نماد امید و پویایی می دانند.

نجوای یا مقلب القلوب و الابصار چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و شکوفه های گلرنگ امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان، گلاب مِهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف ربّ رحمان، به احسن الحال دگرگون شود و کام جان، به نام نامی دوستِ ازلی و ابدی، شیرین و شیرین تر گردد.

دید و بازدید، نظافت و پاکی، نوع دوستی و محبت، صلح و صفا و تعاملات پررنگ اجتماعی از نشانه های درک بهار معنا در عید نوروز ایرانیان است امّا امسال، به ضرورت و برای پیشگیری از شیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک استاندار فارس به مناسبت نوروز

پیام تبریک استاندار فارس به مناسبت نوروز