مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-20ورزشي

آماده سازی نقاهت گاه بیماران کرونایی در سالن بحران شهرداری ابهر


به منظور آمادگی برای شرایط بحرانی و در نظر گرفتن موارد اضطراری، سالن بحران شهرداری ابهر با 104 تخت برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی آماده سازی شد.

- ایسنا/زنجان رییس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: به منظور آمادگی برای شرایط بحرانی و در نظر گرفتن موارد اضطراری، سالن بحران شهرداری ابهر با 104 تخت برای گذراندن دوران نقاهت بیماران کرونایی آماده سازی شد.

سیدنعمت الله نجیب حسینی در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که باید برای عبور از شرایط به وجود آمده با همه نیرو و تجهیزات و نیز امکانات آمادگی های لازم را داشته باشیم، گفت: با تلاش و پیگیری های شورا و شهرداری، سالن بحران شهرداری ابهر با ظرفیت 104 تخت پس از محلول پاشی و ضدعفونی شدن، برای سپری کردن دوران نقاهت بیماران احتمالی کرونایی در چهار ستون و 13 ردیف دو طبقه ای تخت چینی شد.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروتکل های بهداشتی باید همه شرایط با همکاری همه ارگان های مربوطه برای بیماران فراهم شود، اظهار کرد: در حال حاضر در حدود 600 تخت در حوزه علمیه برادران، سالن ورزشی عسلک و سالن بحران شهرداری برای مواقع ضروری آماده شده است.

این مسئول تاکید کرد: از همه شهروندان تقاضا داریم با توجه به شدت همه گیری و گسترش ویروس کرونا و خطرات احتمالی، همه نکات و مسائل بهداشت فردی و عمومی را رعایت کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی نقاهت گاه بیماران کرونایی در سالن بحران شهرداری ابهر

آماده سازی نقاهت گاه بیماران کرونایی در سالن بحران شهرداری ابهر