مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 17:102020-03-19پزشكي

راه اندازی اقامتگاه غیر بیمارستانی مبتلایان به کرونا در زاهدان


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با توجه به روند فزاینده ابتلا به ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان نخستین مرکز بستری غیر بیمارستانی بیماران کرونا در زاهدان راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید مهدی طباطبایی اظهار داشت: این مرکز با هدف تأمین شرایط بستری بیماران جدید، ارائه مطلوب خدمات به بیماران بدحال، استمرار ارائه خدمات به بیمارانی که در آستانه ترخیص قرار دارند و قطع چرخه انتقال آلودگی در جامعه راه اندازی شد.

وی افزود: هم اینک تعداد تخت های بستری در سیستان و بلوچستان به سختی تکافوی نیازهای درمانی ساکنان سیستان و بلوچستان را دارد و با توجه به اینکه روند مسافرت های نوروزی به استان ادامه یافته و فعالیت های اجتماعی مثل مراجعه به بازار و امثال آن نیز استمرار دارد کارشناسان پیش بینی می کنند که تعداد مبتلایان به کرونا افزایش خواهد یافت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه درمان بیماران مبتلا به کرونا به طور معمول به دو دوره پنج روزه و 9 روزه تقسیم می شود، افزود: پنج روز اول درمان حتماً باید در بیمارستان و با دریافت خدمات حمایتی و کنترلی پیشرفته سپری شود اما پس از این دوره پنج روزه، بسیاری از بیماران حال عمومی بهتری خواهند داشت و امکان ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی اقامتگاه غیر بیمارستانی مبتلایان به کرونا در زاهدان

راه اندازی اقامتگاه غیر بیمارستانی مبتلایان به کرونا در زاهدان