مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 اسفند 1398 ساعت 13:202020-03-19اقتصادي

تولید 240تن عسل در گچساران / وجود بیش از 32 هزار کلونی


مدیرجهادکشاورزی گچساران با بیان این که این شهرستان دارای 32 هزار 520 کلونی زنبور عسل است، گفت: امسال 240 تن عسل در شهرستان گچساران تولید و روانه بازار مصرف شد.

- سید عبدالوهاب پورالحسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد:  اطراف  شهرستان گچساران به دلیل دارا بودن گونه های درختی مختلف مانند کنار مکان های خوبی جهت پرورش زنبور عسل در این شهرستان به شمار می رود.

مدیرجهاد کشاورزی گچساران با اشاره به تولید عسل در این شهرستان بیان کرد: امسال 240 تن عسل از زنبورستان های شهرستان گچساران تولید و روانه بازار مصرفی شده است.

وی افزود: عسل تولید شده این شهرستان   از 32 هزار و 520  کلونی زنبور عسل برداشت شده است.

پورالحسینی با بیان این که تعداد  247 بهره بردار در راستای تولید عسل در شهرستان گچساران فعالیت  دارند، اذعان کرد: بابا کلان، بن پیر، امام زاده جعفر و تلخاب شیرین مناطق عمده پرورش زنبور در این شهرستان  هستند.

پورالحسینی  تصریح کرد: زنبورداران این شهرستان برای استفاده زنبورها از گونه های مختلف گیاهی در تابستان زنبورهای خود را به مناطق ییلاقی در سمیرم، سی سخت، شهرکرد و اطراف یاسوج انتقال می دهند.

مدیرجهاد کشاورزی گچساران از توزیع 60 تن  شکر یارانه ای در بین زنبورداران این شهرستان با هدف تنظیم بازار و حمایت از این صنعت  خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 240تن عسل در گچساران / وجود بیش از 32 هزار کلونی

تولید 240تن عسل در گچساران / وجود بیش از 32 هزار کلونی