مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 اسفند 1398 ساعت 12:302020-03-18اقتصادي

کشف محلول ضدعفونی از یک خواروبارفروشی در همدان


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف محلول ضدعفونی از یک خواروبارفروشی در همدان خبر داد.

- علیرضا حسن پور در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از کشف محلول ضدعفونی قاچاق از یک خواروبارفروشی طی امروز خبر داد و اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح کرونا امروز از یک خوار وبار فروشی تعداد 55 عدد محلول ضد عفونی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 170 هزار عدد انواع دستکش و ماسک، 42 لیتر الکل، مقادیری اسپری و محلول ضد عفونی درمانگاهی در همدان، ملایر، نهاوند و اسدآباد کشف شده است گفت: پنج واحد صنفی متخلف نیز پلمب شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به اینکه 609 واحد مرتبط نظیر داروخانه، تجهیزات پزشکی، عطاری و لوازم ساختمانی توسط 131 اکیپ در سطح استان بازرسی شده اند افزود: 196 فقره پرونده تخلف با محکومیت یک میلیارد و 605 میلیون و 503 هزار و 375 ریال تشکیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای شناسایی شده توسط گشت مشترک تعزیرات حکومتی تخلفاتی از قبیل احتکار، گرانفروشی، امتناع از عرضه کالا، عرضه و فروش کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت و کالای قاچاق مرتکب شده اند.

حسن پور از کشف بیش از 20 هزار عدد دستکش و ماسک در یک منزل در روز گذشته خبر داد و گفت: صاحب یک فروشگاه لوازم بهداشتی در نهاوند اقدام به احتکار لوازم بهداشتی در منزل خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محلول ضدعفونی از یک خواروبارفروشی در همدان

کشف محلول ضدعفونی از یک خواروبارفروشی در همدان