مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 19:552020-03-17پزشكي

خیران 900 میلیون تومان برای پیشگیری از کرونا اهدا کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اکبر رامجردی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: با کمک 350 میلیون تومانی مصطفی زمان ثانی، نیک اندیش پیشکسوت و برگزیده عرصه سلامت فارس جمع مبالغ اهدایی خیرین برای پیشگیری از بیماری کرونا به 900 میلیون تومان رسید.

وی افزود: این در حالی است که روند کمک های خیرین جهت تهیه تجهیزات پیشگیری و درمانی بیماران کرونا با همت خیرین هنوز ادامه دارد و مبالغ اهدایی طبق نیاز سنجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیت خیرین اولویت بندی و اجرا می شود.

به گفته رامجردی، این کمک ها تاکنون صرف خرید ملزومات پیشگیرانه شامل بیش از 15 هزار لباس و عینک محافظ جهت کادر درمان، 14 هزار لباس و ملحفه بیمارستانی، 99 هزار ماسک فلیتر دار و ساده و حدود 14 هزار عدد ظروف مواد ضد عفونی کننده، شده است.

وی با اشاره به کمک و نیت خیر بزرگوار آقای مصطفی زمان ثانی گفت: 10 هزار عدد ماسک نیز برای پاکبانان تهیه و با نظارت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز جهت توزیع ارسال شد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان فارس از آمادگی این مجمع برای دریافت کمک های مردمی جهت تهیه ملزومات پیشگیرانه و درمانی کرونا خبر داد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران 900 میلیون تومان برای پیشگیری از کرونا اهدا کردند

خیران 900 میلیون تومان برای پیشگیری از کرونا اهدا کردند