مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-17اجتماعي

نقاط تکمیل نشده سیل بندها در صورت بروز سیلاب در خوزستان، مشکل ساز می شوند


کیامرث حاجی زاده سه شنبه در حاشیه بازدید از سیل بندهای روستاهای شعیبیه شوشتر با اشاره به اینکه این نقطه به عنوان محل اتصال 2 رودخانه دز و کارون اهمیت دارد ، توضیح داد: امروز طی بازدیدی که از سیل بندهای شعیبیه داشتیم دستور و هماهنگی لازم با مدیر عامل کشت و صنعت نیشکر به عمل آمد تا ماشین آلات و تجهیزات خود را به منظور استحکام بخشی و ترمیم سیل بندها در محل مستقر کنند.

وی بیان کرد: گزارش های هواشناسی حاکی از پیش بینی ورود سامانه های بارشی به استان است البته این پیش بینی ها مطلق نیست و امکان افزایش یا کاهش آنها وجود دارد، اما بنا بر تجربه سال های قبل در اواخر اسفند و اوایل فروردین در حوضه دز و مناطق بالادست که حوضه آبریز کرخه و کارون هستند احتمال سیلاب داریم.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان ادامه داد: تاکنون نیز 2 سیلاب بزرگ آمده که یک سیلاب در 2 هفته پیش با مدیریت سدها کنترل شده است.

وی تصریح کرد: هشدارها و اخطارهای لازم از سوی اداره کل مدیریت بحران از قبل صادر شده است و به تمام مدیران و اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان نیز اعلام آماده باش شده است از مردم عزیز نیز انتظار می رود آماده باشند، ما با همراهی مردم می توانیم بحران ها را پشت سر بگذاریم، از عشایر و روستاییان نیز درخواست می کنیم این هشدارها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط تکمیل نشده سیل بندها در صورت بروز سیلاب در خوزستان، مشکل ساز می شوند

نقاط تکمیل نشده سیل بندها در صورت بروز سیلاب در خوزستان، مشکل ساز می شوند