مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 15:152020-03-17حوادث

پلیس با برهم زنندگان نظم چهارشنبه آخر سال برخورد می کند


فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی شهرستان برخورد قاطع می کند، گفت: طرح ویژه پلیس شاهرود هم اکنون آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی کریمی بعد از ظهر سه شنبه در آغاز طرح پلیسی چهارشنبه آخر سال در جمع خبرنگاران از اجرای این طرح ویژه تشدید نظارت بر معابر عمومی خبر داد و بیان کرد: برخورد قاطعانه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت در چهارشنبه آخر سال محور این طرح است.

وی با بیان اینکه ناجا با آمادگی کامل و توان حداکثری در سطح شهرستان شاهرود استقرار دارد، افزود: ده ها اکیپ محسوس و نامحسوس امشب امنیت شهرستان را در چهارشنبه آخر سال تأمین می کنند.

توقیف خودروها تا بعد از عید فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و شرایط خاص شهرستان در ایام کنونی، تمهیدات ویژه ای را برای کنترل عبور و مرور و پیشگیری از تجمعات در نظر گرفته شده و خواسته ما این است که مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران حتماً به توصیه های پلیس گوش فرا داده و در خانه بمانند.

کریمی بیان کرد: افرادی که سودای اعمال مجرمانه و نافی نظم و امنیت عمومی در سر دارند بدانند که با هماهنگی دستگاه قضایی قطعاً دستگیر و نوروز را در کنار خانواده هایشان نخواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس با برهم زنندگان نظم چهارشنبه آخر سال برخورد می کند

پلیس با برهم زنندگان نظم چهارشنبه آخر سال برخورد می کند