مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-17اقتصادي

اهدای بن خرید به 220 خانواده نیازمند در همدان


مسوول امور مشارکت های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از اهدای بن خرید سبد غذایی و پوشاک به 220 خانواده بیماران سخت درمان نیازمند در همدان خبر داد.

- حمید شاکری صفت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از اهدای مواد غذایی و پوشاک در آستانه سال جدید به خانواده های زیرپوشش مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد و اظهار کرد: به 220 خانواده نیازمند بن خرید سبد غذایی و لباس و کفش از فروشگاه جهاد همدان اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش این اقلام 310 میلیون ریال است گفت: ترویج فرهنگ انفاق و احسان در جامعه و استفاده از دریای عظیم مردمی در راستای خدمات رسانی به نیازمندان حائز اهمیت است.

مسوول امور مشارکت های مردمی و مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه اقشار آسیب پذیر استان همواره نیازمند یاری رسانی خیرانی هستند تاکید کرد: با گسترش و نهادینه شدن کار خیر در بین آحاد مردم می توان شاهد کاهش مشکلات و مسائل زندگی نیازمندان به ویژه بیماران سخت درمان نیازمند بود.

وی با اشاره به تاثیر روحیه معنوی نیکوکاران در رسیدگی به امور نیازمندان گفت: کمک خیرین به نیازمندان نه تنها پاداش دنیوی دارد بلکه خداوند پاداش اخروی را نیز نصیب آنها می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بن خرید به 220 خانواده نیازمند در همدان

اهدای بن خرید به 220 خانواده نیازمند در همدان