مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 10:552020-03-17اقتصادي

لایروبی 43 کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های تهران


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای تهران از لایروبی 43 کیلومتر از رودخانه های حوزه عملکرد استان تهران در راستای مدیریت سیلاب و رفع نقاط حادثه خیز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، احمدعلی قربانیان، گفت: در جهت مدیریت سیلاب و رفع نقاط حادثه خیز و بازه های سیل گیر رودخانه های استان تهران و به منظور مدیریت و کنترل سیلاب رودخانه های استان تهران، اقدامات مهمی همچون به روز رسانی و بررسی فنی آخرین وضعیت بیش از 600 نقطه سیل خیز و بازه های سیل گیر انجام شده است.

وی با بیان این که لایروبی رودخانه ها یکی از مهمترین مسایلی است که به هنگام بارش باران می تواند خطر جاری شدن سیلاب را کاهش دهد، تصریح کرد: اطلاع رسانی به تمامی دستگاه های اجرایی و متولی استان اعم از استانداری، ستاد مدیریت بحران استان، شهرداری ها، بخشداری ها، فرمانداران و ادارات راه و شهرسازی جهت آمادگی، پیشگیری و انجام اقدامات اجرایی جهت ایمن نمودن نقاط حادثه خیز انجام شده است.

قربانیان با اشاره به اینکه لایروبی و بسترسازی بیش از 43 کیلومتر از رودخانه های استان در نقاط بحرانی و سیل خیز توسط دفتر مهندسی رودخانه و امور آب تابعه و با استفاده از بخش خصوصی و نیز در قالب قراردادهای اجاره بستر و حق انتفاع انجام شده است،ادامه داد: همچنین انتخاب و استقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی 43 کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های تهران

لایروبی 43 کیلومتر از نقاط حادثه خیز رودخانه های تهران