مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 09:302020-03-17سياسي

تصمیم تولیت حرم های مطهر مدبرانه و خردمندانه بود


نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید در مواردی که سلامت جامعه به مخاطره می افتد، باید از قوه قهریه استفاده کرد.

- جواد آرین منش در گفت وگو با ایسنا در خصوص اقدام تولیت های حرمین مطهر در خصوص اعمال محدودیت در زیارت اظهار کرد: اقداماتی که از سوی تولیت های حرمین شریفین انجام شد به ویژه در مورد حرم مطهر امام رضا یک اقدام خردمندانه و مدبرانه بود.

وی ادامه داد: براساس تشخیص صاحب نظران بهداشتی و درمانی و در پی شیوع بیشتر کرونا در شهرهای مذهبی که مرکز تجمع زائرین است، اقدام تولیت های حرمین مطهر به صورت عاقلانه انجام شد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: علاوه بر این تقاضاهای گسترده ای از سوی شخصیت های مذهبی، سیاسی، اجتماعی و همچنین خانه احزاب و بسیاری از شخصیت های دیگر در مشهد و خراسان درخواست هایی در جهت شکسته شدن زنجیره شیوع کرونا و حفظ سلامت زائرین از تولیت حرم ها صورت گرفته بود.

طبیعی است که در چنین مواردی که متخصصین باید اظهار نظر کنند و در این مورد نظر ستاد ویژه ای که در این موضوع تشکیل شده و سلامت جامعه را دنبال می کند، نظر عالمانه و منطقی است.

آرین منش خاطر نشان کرد: همواره در طول تاریخ عده ای بوده اند که نتوانسته اند میان دو بال علم و دین، علم و ایمان، تعهد و تخصص آشتی ایجاد کنند و این دو مقوله رو در کنار یکدیگر و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم تولیت حرم های مطهر مدبرانه و خردمندانه بود

تصمیم تولیت حرم های مطهر مدبرانه و خردمندانه بود