مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:222020-03-17پزشكي

توسعه دریچه دستگاه احیا با کمک فناوری چاپ 3 بعدی در ایتالیا


بنابر گفته پژوهشگران ایتالیایی آنها جان بیماران مبتلا به بیماری کووید-19 را با کمک دریچه های توسعه داده شده توسط فناوری چاپ سه بعدی تا حد زیادی نجات داده اند.

- بنابر گفته پژوهشگران ایتالیایی آنها جان بیماران مبتلا به بیماری "کووید-19 "را با کمک دریچه های توسعه داده شده توسط فناوری چاپ سه بعدی تا حد زیادی نجات داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند ماهی است که یک ویروس کشنده به نام کرونا در سراسر جهان شیوع پیدا کرده است و افراد بسیاری نیز به این بیماری که کووید-19 نام گرفته مبتلا شده اند.

ایتالیا یکی از کشورهایی است که بسیاری از افراد در آن به این ویروس مبتلا شده اند.

حال پژوهشگران ایتالیایی اعلام کرده اند توانسته اند جان افراد مبتلا به این بیماری را با دریچه های ساخته شده با فناوری چاپ سه بعدی نجات دهند.

یکی از بیمارستان های شمال ایتالیا در شهر برشا که بسیاری از مردم آن به این ویروس مبتلا شده اند و در آن دریچه های جایگزینی دستگاه احیا که از کار افتاده بودند، وجود نداشت و پژوهشگران با کمک فناوری چاپ سه بعدی موفق به توسعه این دریچه ها شده اند.

از آنجا که کروناویروس ریه های بیمار را مورد هدف قرار می دهد، اکسیژن رسانی و مراقبت های شدید برای برخی از بیماران بستری شده مورد نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه دریچه دستگاه احیا با کمک فناوری چاپ 3 بعدی در ایتالیا

توسعه دریچه دستگاه احیا با کمک فناوری چاپ 3 بعدی در ایتالیا