مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اسفند 1398 ساعت 07:152020-03-17فرهنگي

«اینک آخرالزمان» و ادبیات آپوکالیپتیک در شماره78 «سینما و ادبیات»


هفتادوهشتمین شماره از ماهنامه «سینما و ادبیات» ویژه نوروز 99 با پرونده هایی درباره کاپولا و فیلم اینک آخرالزمان و همچنین ادبیات آخرالزمانی منتشر شد.

- هفتادوهشتمین شماره از ماهنامه سینما و ادبیات ویژه نوروز 99 با پرونده هایی درباره کاپولا و فیلم اینک آخرالزمان و همچنین ادبیات آخرالزمانی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفتادوهشتمین شماره از ماهنامه سینما و ادبیات با سردبیری نیلوفر نیاورانی، ویژه اسفند 98 و فروردین 99 در 256 صفحه و بهای 20 هزار تومان منتشر شد.

بخش سینمای جهان این شماره پروپیمان به سینمای آمریکا و فرانسیس فورد کاپولا اختصاص پیدا کرده است.

در این پرونده کاپولا در تازه ترین گفت وگوی خود که در سال 2019 انجام شده از اینک آخرالزمان و سبک و نگاه کارگردانی خود صحبت می کند.

ترجمه این مصاحبه را بهروز سلطانزاده انجام داده است.

خون تازه در رگ های سینمای آمریکا نوشته امیرهوشنگ للهی، هرآنچه می خواستید درباره بودریار بدانید اما خجالت می کشیدید از فرانسیس فورد کاپولا بپرسید نوشته رامین اعلایی، فانتزی های فروپاشیده هری کال نوشته مهدی ملک، چرا جان لنون نتوانست موسیقی متن اینک آخر الزمان را بسازد ترجمه رضا مولایی، نگاهی به سریال پدر خوانده اثر کاپولا با توجه به سوژه لیبرال نوشته هوتن زنگه پور و… از دیگر مطالب این پرونده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اینک آخرالزمان» و ادبیات آپوکالیپتیک در شماره78 «سینما و ادبیات»

«اینک آخرالزمان» و ادبیات آپوکالیپتیک در شماره78 «سینما و ادبیات»