مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 10:302020-03-16اقتصادي

لزوم توجه بیشتر به صنعت طلا و جواهر در زمانه رکود کرونا


نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رکود عمیق در بازار طلا و جواهر، توجه حمایتی مسئولین اقتصادی کشور و صاحبان املاک تجاری و مغاره ها را به فعالین و تولیدکنندگان این صنف در وضعیت کنونی جلب کرد.

- نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به رکود عمیق در بازار طلا و جواهر، توجه حمایتی مسئولین اقتصادی کشور و صاحبان املاک تجاری و مغاره ها را به فعالین و تولیدکنندگان این صنف در وضعیت کنونی جلب کرد.

مسعود یزدانی در گفت وگو با ایسنا، ضمن بی سابقه و عمیق خواندن مشکلات صنف و صنعت طلا و جواهر در شرایط فعلی، اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا در مدت اخیر، فشار مضاعفی بر صنعت طلا و جواهر کشور وارد کرد.

بازار طلا طی ماه های اخیر با نوسانات شدیدی مواجه شد، بطوریکه هر اونس جهانی طلا طی روزهای اخیر با افت و خیز بیش از 100 دلاری همراه بوده است.

نایب رییس اول اتحادیه طلا و جواهر تهران ادامه داد: از سوی دیگر نوسان بازار ارز، ثبات را از قیمت طلا و سکه ربود، همین امر باعث رکود شدید در بازار طلا گردید.

گسترش بیماری کرونا در کشور و خالی شدن بازارها از مشتری ضربه بیشتری بر پیکره صنف و صنعت طلا و جواهر کشور وارد کرد، بطوریکه این سطح از رکود در تاریخ کشور بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه بیشتر به صنعت طلا و جواهر در زمانه رکود کرونا

لزوم توجه بیشتر به صنعت طلا و جواهر در زمانه رکود کرونا