مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:352020-03-16بين الملل

فالکون 9 در پنجمین ماموریت خود ناکام ماند


در حالی که قرار بود موشک فالکون 9 (Falcon 9) متعلق به شرکت فضایی اسپیس ایکس (SpaceX) 60 ماهواره اینترنتی دیگر را به ماهواره های قبلی پروژه استارلینک اضافه کند، - در حالی که قرار بود موشک "فالکون 9"(Falcon 9) متعلق به شرکت فضایی"اسپیس ایکس"(SpaceX) 60 ماهواره اینترنتی دیگر را به ماهواره های قبلی پروژه "استارلینک" اضافه کند، این پرتاب در پی شناسایی یک نقص در یکی از موتورها لغو شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک موشک فالکون 9 (Falcon 9) متعلق به شرکت فضایی اسپیس ایکس (SpaceX) در تلاش برای پنجمین پرواز به منظور راه اندازی ماموریتی برای پرتاب 60 ماهواره اینترنتی پروژه استارلینک (Starlink) ناکام ماند، چرا که پردازنده این موشک پس از مشاهده یک مشکل در یکی از موتورهای خود، پرتاب را متوقف کرد.

ماهواره های استارلینک بخشی از برنامه اسپیس ایکس برای سرویس جدید و پرسرعت اینترنت هستند.

این طرح در اوایل سال 2015 با درخواست ایلان ماسک مدیرعامل این شرکت از کمیته ارتباطات فدرال مبنی بر اجازه آزمایش ایده خود برای تأسیس یک پهنای باند جهانی آغاز شد.

وی در سال 2017 برنامه استارلینک را به عنوان یک سیستم پهنای باند ارزان قیمت که می تواند دسترسی به اینترنت را در سراسر جهان فراهم کند، به ثبت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فالکون 9 در پنجمین ماموریت خود ناکام ماند

فالکون 9 در پنجمین ماموریت خود ناکام ماند