مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اسفند 1398 ساعت 07:102020-03-16اقتصادي

فاز دوم عملیات ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) آغاز می شود


مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: فاز دوم عملیات ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) پس از تعطیلات نوروز آغاز می شود و امیدواریم در مدت کمتر از 6 ماه به پایان برسد.

- قزوین- مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: فاز دوم عملیات ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) پس از تعطیلات نوروز آغاز می شود و امیدواریم در مدت کمتر از 6 ماه به پایان برسد.

آرش رشوند آوه در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام اتمام فاز نخست پروژه ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) اظهار داشت: فاز نخست عملیات ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) که حد فاصل سبزه میدان (میدان آزادی) تا خیابان عبید زاکانی را شامل می شود، به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه به طول 550 متر مربع است و حدفاصل سبزه میدان تا چهار راه بازار را در بر می گیرد، افزود: در فاز نخست این پروژه که قرار است در دو مرحله انجام شود در مرحله نخست از سبزه میدان (میدان آزادی) تا خیابان عبید زاکانی به متراژ 220 متر مربع زیرسازی، سنگ فرش، نورپردازی و مبلمان شهری انجام شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه کل خیابان 550 متر طول دارد و این سازمان اقداماتی از جمله لوله گذاری دفع آب های سطحی، زیر سازی و بتن ریزی را انجام داده است و پس از تعطیلات نوروز سنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم عملیات ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) آغاز می شود

فاز دوم عملیات ساماندهی خیابان امام خمینی (ره) آغاز می شود