مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-15سياسي

حوزویان زنجانی با ایفای نقش در مقابله با کرونا مسؤولان را یاری می کنند


حجت الاسلام رضاعلی خلفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر اقدام و نقشی هرچند به ظاهر کوچک و اندک می تواند سهم مهمی در غلبه بر این بیماری و خروج از بحران کرونا داشته باشد.

معاون آموزش حوزه های علمیه برادران استان زنجان گفت: وقوع بحران در هر کشوری، امری طبیعی بوده و ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و امروز کشور ما با بحران شیوع بیماریِ مُسری کرونا مواجه شده که کادر پزشکی، بهداشتی و درمانی کشور در خط مقدم مقابله و مبارزه با این ویروس قرار دارند.

وی با بیان اینکه باید پذیرفت که فقط متولیان بهداشت و درمان نباید با این بحران مقابله کنند، اظهار داشت: همه ما و اقشار مختلف مردم در کنار مسؤولان، سهمی در خروج از این بحران داشته و هر آنچه در توان داریم باید مشارکت کنیم تا هر چه سریعتر بتوانیم از شرایط کنونی عبور کرده و هزینه های جانی و مالی ناشی از این ویروس را به حداقل برسانیم.

خلفی با بیان اینکه اصحاب حوزه در مقابله با ویروس کرونا در 2 بخش برای خود وظایفی قائل هستند، خاطرنشان کرد: بخش اول در داخل حوزه های علمیه است که طبق هشدارها و توصیه های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تمام کلاس های حضوری طلاب در سطح استان تا اطلاع ثانوی تعطیل شده تا با پرهیز از تجمعات به قطع زنجیره انتقال ویروس، کمک شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزویان زنجانی با ایفای نقش در مقابله با کرونا مسؤولان را یاری می کنند

حوزویان زنجانی با ایفای نقش در مقابله با کرونا مسؤولان را یاری می کنند