مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-15سياسي

ولیعصر درگیر کمبود ماسک N95/ضرورت همکاری نیروهای داوطلب و کاهش مراجعات غیرضروری


رییس بیمارستان ولیعصر اراک از کمبود ماسک N95 در این مرکز درمانی و ضرورت همکاری نیروهای داوطلب در این بیمارستان برای کاهش حجم فشار کار وارده به کادر درمانی خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس بیمارستان ولیعصر اراک از کمبود ماسک N95 در این مرکز درمانی و ضرورت همکاری نیروهای داوطلب در این بیمارستان برای کاهش حجم فشار کار وارده به کادر درمانی خبر داد.

دکتر بهنام محمودیه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه بیمارستان ولیعصر(عج) پس از بیمارستان آیت الله خوانساری به عنوان مرکز بستری بیماران مبتلا به کرونا در اراک انتخاب شد، افزود: در حال حاضر نصف ظرفیت بیمارستان به بیماری کرونا اختصاص یافته و در واقع بیمارستان به دو بخش کاملا مجزا تقسیم شده که یک بخش مربوط به بیماران تصادفی و تروما و یک بخش مختص بیماران مبتلا به کروناست و هیچ ارتباطی به هم ندارند.

وی با بیان اینکه کلینیک تخصصی بیمارستان به صورت کامل به پذیرش بیماران مشکوک به کرونا اختصاص یافته و متخصص داخلی، عفونی و ریه د این کلینیک مستقر هستند، گفت: این بخش از بیمارستان که مختص بیماران کرونایی است و در طبقه دوم واقع شده به بخش اورژانس، تنفسی، حاد تنفسی یک و حاد تنفسی 2 تقسیم شده، 15 تخت ICU نیز در بیمارستان در نظر گرفته شده که پس از تایید ابتلا به کرونا، بیمار مستقیما به بخش تنفسی که در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولیعصر درگیر کمبود ماسک N95/ضرورت همکاری نیروهای داوطلب و کاهش مراجعات غیرضروری

ولیعصر درگیر کمبود ماسک N95/ضرورت همکاری نیروهای داوطلب و کاهش مراجعات غیرضروری