مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:302020-03-15سياسي

محل خانه ابدی ابهری ها تغییر می کند


شهردار ابهر از تغییر مکان آرامستان این شهر خبر داد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر از تغییر مکان آرامستان این شهر خبر داد.

محمدرضا ذوالقدری ها ظهر امروز (25 اسفند) در جلسه ستاد مدیریت بحران ابهر که با محوریت مبارزه با بیماری کرونا برگزار شد، اظهار کرد: برای حفظ پاکیزگی شهر و ارتقای سلامت شهروندان، از این پس عملیات ضدعفونی شهر هر شب انجام می شود و این امر تا ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به این که در یک وضعیت بحرانی به سر می بریم، حفظ سلامتی شهروندان در برهه فعلی از اولویت های شهرداری است.

این مسئول با اشاره به فعالیت تیم ضدعفونی شهر ابهر پس از شیوع این ویروس، ادامه داد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، معابر و خیابان های ابهر هر شب ضدعفونی می شود.

شهردار ابهر با تاکید بر این که شرایط فعلی شرایط بحرانی و خاص است، لذا هر کس باید به سهم خود برای عبور از بحران تلاش کند، بیان کرد: حوزه بهداشت و درمان را نباید در مبارزه با کرونا تنها گذاشت.

ذوالقدری ها با اشاره به این که پاکبانان و کارگران شهرداری از اقشاری هستند که در معرض خطر این بیماری به واسطه دستکش و ماسک های رها شده در شهر قرار دارند، ادامه داد: از شهروندان درخواست می شود برای حفظ سلامتی این قشر زحمت کش، دستکش و ماسک های خود را در خیابان رها نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محل خانه ابدی ابهری ها تغییر می کند

محل خانه ابدی ابهری ها تغییر می کند