مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-15اقتصادي

ساخت دستگاه ضدعفونی کننده «اوزون» برای محیط و اوراق


بر اساس تجربیات بین المللی دستگاه ضدعفونی کننده «اوزون» را ساختیم که این دستگاه قابلیت ضدعفونی کردن فضا و اوراق را دارد.

- ایسنا/قزوین مدیر شرکت آب پالایش گفت: بر اساس تجربیات بین المللی دستگاه ضدعفونی کننده اوزون را ساختیم که این دستگاه قابلیت ضدعفونی کردن فضا و اوراق را دارد.

سیاوش خطیبی مدیر شرکت آب پالایش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنا به ضرورت مبارزه با ویروس کرونا بر اساس تجربه های بین المللی مشخص شد که گاز ازون یکی از روش های ضدعفونی کردن محسوب می شود و در خصوص کرونا نیز موفق عمل کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس دستگاه تولید ازون با ظرفیت تولید در مقیاس صنعتی تولید شد و این دستگاه اتاق 12 متری را در مدت زمان 10 دقیقه ضدعفونی می کند و بر اساس آزمایشات صورت گرفته 99.

9 درصد باکتری های را از بین می برد؛ لازم به ذکر است باکتری ها سرسخت تر از ویروس ها هستند که بر این اساس ویروس ها در این روش به طور کامل از بین خواهند رفت.

مدیر شرکت آب پالایش تصریح کرد: از مزیت های این دستگاه می توان به ظرفیت ضدعفونی کردن 200 مترمکعب در ساعت و امکان جابه جایی دستگاه اشاره کرد.

وی تشریح کرد: همچنین می توان قابلیت هایی را به این دستگاه افزود که از افزودن اتاقک ازون، باکس ازون و دست شویی ازون از جمله آن هاست، بر این اساس اتاقک ازون می تواند در و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاه ضدعفونی کننده «اوزون» برای محیط و اوراق

ساخت دستگاه ضدعفونی کننده «اوزون» برای محیط و اوراق