مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 08:202020-03-15سياسي

آمریکایی ها سابقه و امکانات ترور بیولوژیک را دارند


نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی ها به لحاظ سخت افزاری امکان ترور بیولوژیک را دارند و تنها کشوری هستند که از آن تجهیزات استفاده کرده اند.

- حمیدرضا ترقی نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس با اشاره به احتمال ماهیت ترور بیولوژیکی ویروس کرونا اظهار داشت: شواهد بسیاری وجود دارد که آمریکا و رژیم صهیونیستی در تهیه ویروس های بیولوژیکی و تروریسم بیولوژیک آزمایشگاه های متعددی را در سطح دنیا و به ویژه نزدیک ایران، چین و روسیه که دشمنان اصلی آمریکا به حساب می آیند، ایجاد کرده اند.

وی افزود: بنابراین به لحاظ سخت افزاری آمریکایی ها هم سابقه این کار و هم امکانات و آزمایشگاه های لازم برای این کار را دارند و حتی هالیوود و آمریکایی ها فیلم های متعددی را در این باره ساخته اند که توانمندی و قدرت خود را به رخ جهانیان بکشند.

ترقی با بیان اینکه آمریکایی ها به لحاظ سخت افزاری این امکان را دارند و تنها کشوری هستند که از آن تجهیزات برخوردار هستند، تصریح کرد: نکته دوم اینکه آمریکایی ها انگیزه لازم برای استفاده از این نوع ابزارها را هم دارند چون دشمنان اصلی خود را نتوانستند از دیگر راهها تضعیف کنند و نه از توان نظامی خود استفاده خوبی کرده اند و نه توانسته اند چین و روسیه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها سابقه و امکانات ترور بیولوژیک را دارند

آمریکایی ها سابقه و امکانات ترور بیولوژیک را دارند