مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:462020-03-15سياسي

تشکر ویژه از آقای رییس جمهور / از شنبه همه چیز به روال عادی برمیگردد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، چند روزی است که دولتمردان یک به یک جلوی لنز دوربین ها ظاهر می شوند و مردم را متهم اصلی شیوع کرونا در کشور اعلام می کنند.

- علی الظاهر مسئولان قصد دارند در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب پذیر، سبد حمایتی را به کلیه کسانی که شغل خاص با درآمد ثابت ندارند در اسفندماه پرداخت کنند و این افراد با کمک بانک اطلاعات ایرانیان شناسایی یا ثبت نام می شوند.

البته باید از افرادی که به فکر سلامتی همنوعشان هستند، تشکر کنیم و یک تشکر ویژه هم از آقای رییس جمهور داشته باشیم، چون در بحران موجود، ستاره ای دست نیافتنی در آسمان بودند و کاملاً به قرنطینه مقید.

ناگفته نماند که برخی از مسئولان وزارت بهداشت در میدان خدمت، جان فشانی می کنند.

آقای نمکی، ما از دولت آقای روحانی گله داریم، کرونا روزبه روز در کشور فراگیرتر می شود، ولی آقای روحانی بالاخره بعد از 100 روز، رییسی برای جمعیت هلال احمر انتخاب می کند.

احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در خطاب به حرف های آقای روحانی در توییتر خود نوشته است: آقای رییس جمهور، شما گفته اید که باید زنجیره شیوع کرونا قطع شود، با حضور هفته ای یک بار جنابعالی، غیبت معاون اول محترم و تعطیلی مجلس که با فشار وزیر بهداشت اتفاق افتاد، چطور این اتفاق محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر ویژه از آقای رییس جمهور / از شنبه همه چیز به روال عادی برمیگردد!

تشکر ویژه از آقای رییس جمهور / از شنبه همه چیز به روال عادی برمیگردد!