مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 07:052020-03-15بين الملل

توجیه عضو شورای مشورتی ترامپ برای نقض آشکار حاکمیت عراق


عضو شورای مشورتی ترامپ حملات اخیر آمریکا به فرودگاه در حال ساخت کربلا و هدف قرار دادن نیروهای ارتش، پلیس و الحشد الشعبی را توجیه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گابریل سوما عضو شورای مشورتی سیاسی رییس جمهور آمریکا  در یک اظهارنظر تلویزیونی از حمله جنگنده های آمریکایی به مقرهای سازمان الحشد الشعبی در عراق و هدف قرار دادن فرودگاه غیرنظامی و درحال ساخت کربلای معلی دفاع کرد.

وی مدعی شد: نیروهای آمریکایی فرودگاه کربلاء را هدف قرار د ادند زیرا از این فرودگاه به سوی نیروهای آمریکایی حاضر در عراق، راکت شلیک شده بود.

سوما در گفت وگو با برنامه سیاسی الابعاد در شبکه العهد مدعی شد: نیروهای آمریکایی حاضر در عراق، طی سه ماه اخیر، 23 بار مورد حمله قرار گرفتند.

جنبش النجباء امروز تهدید کرد که نیروهای آمریکایی را هدف قرار می دهد ما نیز فرودگاه کربلاء را هدف قرار دادیم که از آنجا به ما حمله می شود.

عضو شورای مشورتی دونالد ترامپ در ادامه دلیل هدف قرار دادن یگان های ارتش و پلیس عراق در جریان بمباران اخیر علیه مقرهای الحشد الشعبی در استانهای مختلف عراق را این گونه توضیح داد: ما نیروهای ارتش و پلیس را به دلیل حضورشان در نزدیکی مقرهای این گروه ها [ی مقاومت]، هدف قرار دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجیه عضو شورای مشورتی ترامپ برای نقض آشکار حاکمیت عراق

توجیه عضو شورای مشورتی ترامپ برای نقض آشکار حاکمیت عراق