مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 اسفند 1398 ساعت 06:352020-03-15پزشكي

75 درصد جمعیت کشور در این روزها می توانند در خانه بمانند


انجمن جامعه شناسی ایران ضمن اعلام هشدار در خصوص گسترش ویروس کرونا خواستار استفاده از ظرفیت های مردمی و محلی برای مبارزه با آن شد.

- انجمن جامعه شناسی ایران ضمن اعلام هشدار در خصوص گسترش ویروس کرونا خواستار استفاده از ظرفیت های مردمی و محلی برای مبارزه با آن شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این انجمن با توجه به شیوع روزافزون موارد ابتلا به ویروس کرونا، همراهی همه مردم با برنامه ­های پیشگیرانه را یکی از مهمترین بایسته ­ها برای اثربخشی زحمات تلاشگران مبارزه با این بیماری دانست و تاکید کرد که در این راستا لازم است اقداماتی را انجام دهیم.

انجمن جامعه شناسی ایران با اعلام اینکه در حال حاضر ویروس کرونا به شدت شیوع پیدا کرده و تا شهرهای کوچک و روستاها هم منتشر شده است بیان کرده است: اگر وضعیت استانها و شهرهای کوچک را که تعداد مبتلایان در آن ها کمتر است نسبت به جمعیت آنها در نظر بگیریم؛ وضعیت نگران کننده است.

علاوه بر این ویروس می تواند دو هفته یا بیشتر در بدن فرد بدون علامت و پنهان باشد، بنابراین هر فردی می تواند ناقل باشد؛ پس از هر سفری اجتناب کنید و از شرکت در هرگونه مهمانی و دید و بازدید و حضور در محیط های شلوغ اکیداً بپرهیزید.

در گزارش منتشره این انجمن آمده است: از آنجا که شرکت در هر تجمعی امکان انتقال ویروس را افزایش می دهد، شرکت در هر گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 درصد جمعیت کشور در این روزها می توانند در خانه بمانند

75 درصد جمعیت کشور در این روزها می توانند در خانه بمانند