مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 15:102020-03-14اقتصادي

خُرد کردن مرغ در مغازه ها ممنوع است


رییس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال کمبودی در تامین مرغ نداریم، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خُرد کردن مرغ در تمام واحدهای عرضه و فروش مرغ ممنوع است.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان با اشاره به اینکه در روزهای پایانی سال کمبودی در تامین مرغ نداریم، گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خُرد کردن مرغ در تمام واحدهای عرضه و فروش مرغ ممنوع است.

محمدعلی فروغی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: در شرایط فعلی مرغ به صورت بسته بندی شده از شرکت با سلفون و لیبل عرضه می شود و هر گونه خرد کردن مرغ در مرغ فروشی ها ممنوع است.

وی تاکید کرد: به دنبال شیوع ویروس کرونا و بنابر دستور دامپزشکی کل و دامپزشکی شبکه شهرستان تا اطلاع ثانوی خرد کردن مرغ در تمام واحدهای عرضه و فروش مرغ ممنوع است.

رییس اتحادیه فروشندگان گوشت سفید اصفهان افزود: نظارت های لازم توسط ماموران دامپزشکی شبکه شهرستان انجام می گیرد و به برخی از واحدهای فروش مرغ که نکات بهداشتی را رعایت نمی کنند، تذکر لازم داده می شود.

وی با اعلام فراوانی گوشت مرغ در روزهای پایانی سال، خاطرنشان کرد: نه تنها کمبودی برای تامین مرغ در بازار نداریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خُرد کردن مرغ در مغازه ها ممنوع است

خُرد کردن مرغ در مغازه ها ممنوع است