مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 14:552020-03-14حوادث

دستگیری 33 عامل احتکار در خراسان رضوی


فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری 33 متهم و کشف محموله های احتکاری مواد ضدعفونی کننده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدکاظم تقوی گفت: در اجرای طرح های ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی کننده، تیم های پلیس آگاهی و امنیت عمومی خراسان رضوی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: ماموران انتظامی در اجرای این عملیات گسترده و بی امان 33 عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان را شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

وی ادامه داد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه با هماهنگی مقام قضایی، متهمان را دستگیر و در این عملیات یک هزار و 145 لیتر مایع دستشویی، 16 هزار و 602 عدد ژل ضدعفونی کننده، یک هزار و 115 لیتر الکل، 7 هزار و 260 لیتر محلول ضدعفونی کننده، 902 هزار و 280 جفت دستکش، 291 هزار و 504 عدد ماسک و 69 هزار پد الکلی احتکاری کشف کرد.

سردار تقوی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده اند، گفت: از شهروندان عزیز انتظار داریم ضمن توجه هوشیارانه به توصیه های مراقبتی و بهداشتی، در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با احتکار کالا و لوازم مورد نیاز مردم، مراتب را به فوریت های پلیسی گزارش دهند تا سودجویان قانون شکن دستگیر و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 33 عامل احتکار در خراسان رضوی

دستگیری 33 عامل احتکار در خراسان رضوی