مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 13:262020-03-14سياسي

راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در اردوگاه هلال احمر چاف


فرماندار لنگرود از راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در اردوگاه هلال احمر چاف خبر داد و گفت: تجهیز بیمارستان شهید حسین پور در مراحل پایانی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیروس شفقی عصر شنبه در حاشیه بازدید از اردوگاه هلال احمر چاف در جمع خبرنگاران با اشاره به روند خدمات رسانی و پذیرش بیماران در بیمارستان امینی لنگرود، اظهار کرد: بیمارستان 137 تختخوابی شهید حسین پور لنگرود نیز در مراحل پایانی تجهیز قرار دارد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این بیمارستان بیماران کرونایی به این مرکز منتقل خواهند شد، افزود: مراقبت از بیماران بهبود یافته نیز نقاهتگاهی تعیین شده تا بیماران بعد از ترخیص به آن مرکز منتقل شوند.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه این اقدام برای حفظ سلامت خانواده این بیماران است، گفت: این نقاهتگاه در اردوگاه هلال احمر چاف راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه سیر نزولی مراجعه بیماران به بیمارستان مایه خوشحالی است، تصریح کرد: البته این موضوع به معنای کنترل ویروس نبوده بلکه مردم باید با رعایت نکات بهداشتی و کاهش تردد در شهر سبب قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در اردوگاه هلال احمر چاف

راه اندازی نقاهتگاه بیماران کرونایی در اردوگاه هلال احمر چاف