مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 11:562020-03-14اقتصادي

13 قلیان سرا در شاهرود پلمب شد


سرهنگ علی کریمی روز شنبه با بیان اینکه یکی از سریعترین راه های انتقال ویروس کرونا از طریق مصرف قلیان است، افزود: این واحد ها به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب شدند.

وی تاکید کرد: با واحدهایی که اقدام به عرضه قلیان کنند با قاطعیت برخورد قانونی می شود.

کریمی با بیان اینکه اعمال محدودیت های ترافیکی در دستور کار است، تصریح کرد: اعمال محدودیت های ویژه ترافیکی در هسته مرکزی شهر شاهرود برابر تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای شهرستان اتخاذ شده است.

فرمانده انتظامی شاهرود ادامه داد: جهت پیشگیری از تجمعات بویژه در هسته مرکزی شهر مسیرهای خیابان تهران از ابتدای چهارراه نادر به سمت میدان جمهوری،خیابان شهدا از میدان جمهوری تا چهارراه معلم، خیابان فردوسی از تقاطع حجاب به سمت میدان امام(ره) و چهارراه مدرسه قلعه به سمت میدان جمهوری در مرحله اول اجرای این طرح،از عصر امروز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کریمی از رانندگان وسایل نقلیه خواست از تردد در مسیرهای اعلامی اجتناب نموده و نهایت همکاری را با ماموران راهور و انتظامی داشته باشند.

بر اساس آمار روز گذشته نتیجه آزمایش 175 نمونه آزمایشگاهی از بیماران مشکوک به ویروس کرونا در شاهرود مثبت گزارش شده بود و تعداد 108 تن از مبتلایان با بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 قلیان سرا در شاهرود پلمب شد

13 قلیان سرا در شاهرود پلمب شد