مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:352020-03-14سياسي

مراکز بهداشت همدان کار غربالگری کرونا را انجام می دهند


رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: سه مرکز بهداشت به صورت 16 ساعته برای غربالگری در سطح شهرستان همدان دایر است که مردم به محض مشاهده علائم کروناویروس می توانند به این مراکز مراجعه کنند.

- محمد خیراندیش در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مرکز بهداشت کمال آباد برای منطقه بالای شهر، مرکز امام خمینی(ره) در منطقه خضر و مرکز ولیعصر(عج) در انتهای شاهپسند در شهر همدان همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 شب حتی تعطیلات نوروز کار غربالگری کروناویروس را انجام می دهند.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت جورقان نیز همه روزه از 8 صبح تا 8 شب و در مرکز در بخش قهاوند و مریانج به صورت شبانه روزی کار غربالگری را انجام می دهند تا بار مراجعات به بیمارستان ها کاهش یابد.

رییس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: بیمارانی که احساس می کنند علائم کروناویروس در بدن دارند، قبل از ورود به بیمارستان می توانند به این مراکز مراجعه کرده و حالات اولیه خود را برای پزشکان این مراکز شرح دهند.

وی با اشاره به تشدید نظارت های بهداشتی در سطح شهرستان نیز بیان کرد: بازرسی های اداره بهداشت همه ساله از 15 اسفند برقرار می شود که امسال با وجود کروناویروس، این نظارت ها از اول اسفندماه اجرا شده و در ایام نوروز نیز ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز بهداشت همدان کار غربالگری کرونا را انجام می دهند

مراکز بهداشت همدان کار غربالگری کرونا را انجام می دهند