مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 09:162020-03-14اقتصادي

2376 بازدید از اماکن عمومی اردبیل انجام شو پلمب 430 واحد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بابک نخستین پیش از ظهر شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت شیوع ویروس کرونا و توسعه اقدامات پیشگیرانه در اردبیل عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در استان و لزوم اجرای برنامه های مقابله ای و کاهش احتمال انتقال بیماری و اینکه یکی از مهمترین راه های انتقال بیماری، استفاده از قلیان و تجمع در مراکز عرضه قلیان و فضاهای عمومی نظیر چایخانه ها و سفره خانه ها است طبق دستور العمل کشوری، تعطیلی چنین اماکنی در دستور کار مرکز بهداشت استان قرار گرفت.

به گفته وی در راستای اجرای این دستورالعمل از ابتدای طرح مقابله با اپیدمی، ضمن انجام 2 هزار و 376 مورد بازدید، تعطیلی و پلمب 430 واحد عملیاتی شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: از عموم مردم خواهشمندیم ضمن همکاری بیشتر در رعایت موازین بهداشتی و خودکنترلی و تمکین محدودیت های اعمالی، بنا بر ضرورت حفظ جان خود و اطرافیان، از سامانه ای که برای خود ارزیابی و تعیین وضعیت خود و خانواده های عزیز طراحی شده است استفاده کند.

نخستین یادآور شد: با توجه به سهولت انتقال ویروس، بدون مشارکت عمومی و کاهش ارتباطات، امکان کنترل بیماری میسر نخواهد بود و بهترین شیوه ماندن در منزل و ایجاد قرنطینه خانگی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2376 بازدید از اماکن عمومی اردبیل انجام شو پلمب 430 واحد

2376 بازدید از اماکن عمومی اردبیل انجام شو پلمب 430 واحد