مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 اسفند 1398 ساعت 07:262020-03-14اقتصادي

فعالیت سفره خانه های سنتی در مشهد مشروط شد


ابوالفضل دهستانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل کسادی بازار و نبود مشتری ناشی از شیوع کرونا، برخی سفره خانه ها و آشکده های مشهد تعطیل کرده اند اما هنوز بخشنامه ای مبنی بر الزام آنها برای تعطیلی ابلاغ نشده است.

وی ادامه داد: در این ایام آشکده ها باید به صورت کترینگی عمل کنند و غذا را در بسته بندی های مخصوص با رعایت کامل همه موارد بهداشتی توسط پیک به همراه دستگاه کارتخوان به دست مشتری برسانند.

وی گفت: سفره خانه های سنتی نیز ملزم به رعایت کامل موارد بهداشتی اعم از پوشیدن ماسک و روپوش مخصوص، ضدعفونی کردن کامل محل کسب و وسایل آن، قرار دادن وسایل شست و شو در معرض استفاده مشتری، نصب نرخنامه، پرهیز از انجام برخی موارد منکراتی و کمک به مشتری هستند.

دهستانی افزود: این اتحادیه در ایام نوروز همواره با بازرسان اتاق اصناف مشهد همکاری داشته و در قالب گشت های مشترک سفره خانه ها را تحت نظارت قرار داده و در آماده باش کامل بوده است.

وی اظهار داشت: بازرسان افتخاری و اعضای هیات مدیره این اتحادیه در تمام ایام سال فعال بوده و گزارشات مربوط به نظارت بر تخلفات را روزانه تحویل اتحادیه می دهند.

وی گفت: گزارشات تخلف و مواردی که از سوی شهروندان مطرح می شود کمتر از 24 ساعت در این اتحادیه مورد رسیدگی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سفره خانه های سنتی در مشهد مشروط شد

فعالیت سفره خانه های سنتی در مشهد مشروط شد