مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 06:402020-03-13فرهنگي

ویروسی که سینما را ضربه فنی کرد/ بلاتکلیفی خطرناکتر از کرونا!


کرونا رسما سینما های کشور را ضربه فنی کرده است! سینما ها نیز مثل بازار شب عید، به فروش روز های آخر سال و هفته های ابتدایی سال در ایام نوروز وابستگی دارند؛ - ویروسی که سینما را ضربه فنی کرد/ بلاتکلیفی خطرناکتر از کرونا! بدترین مسأله در ارتباط با ماجرای تعطیلی سینما ها آن است که هیچ کس دقیقا نمی داند این تعطیلی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت؛ موضوعی که باعث می شود شرایط برای برنامه ریزی درست و دقیق جهت برپایی مجدد چرخه اکران سینما ها بشدت سخت شود.

گروه فرهنگ و هنر: کرونا رسما سینما های کشور را ضربه فنی کرده است! سینما ها نیز مثل بازار شب عید، به فروش روز های آخر سال و هفته های ابتدایی سال در ایام نوروز وابستگی دارند؛ فروشی که می تواند جبران فروش پایین برخی از ماه های دیگر سال باشد، اما امسال با ماجرا های پیش آمده در ارتباط با شیوع بیماری کرونا در کشور، سرنوشت سینما های ایران نیز همچون برخی دیگر از کشور های درگیر این بیماری چیزی جز تعطیلی نبوده است.

در این شرایط هم سینماداران و هم تهیه کنندگان، سرمایه گذاران و صاحبان آثار متضرر شده اند و فعلا هم مشخص نیست وضعیت سینما ها قرار است به کجا کشیده شود.

سینما های خصوصی به طور متوسط روزی 600 میلیون تومان فروش داشته اند که قریب نصف آن سهم سینمادار بوده، اما الان تعطیل اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروسی که سینما را ضربه فنی کرد/ بلاتکلیفی خطرناکتر از کرونا!

ویروسی که سینما را ضربه فنی کرد/ بلاتکلیفی خطرناکتر از کرونا!