مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 اسفند 1398 ساعت 04:502020-03-13فرهنگي

وزیر ارشاد از مالکان سالن ها فرصت بگیرد/ قحطی عشق در «ایوب خان»


امیر دژاکام با اشاره به اجرای نمایش «ایوب خان» در سال 99 از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد که طی بخشنامه ای از مالکان تماشاخانه های خصوصی بخواهد که مراعات سالن دارها را بکنند.

- امیر دژاکام با اشاره به اجرای نمایش ایوب خان در سال 99 از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست کرد که طی بخشنامه ای از مالکان تماشاخانه های خصوصی بخواهد که مراعات سالن دارها را بکنند.

امیر دژاکام نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیت هایش در سال جدید به خبرنگار مهر گفت: قرار است نمایش ایوب خان را در تماشاخانه مهرگان به صحنه ببرم.

این اثر نمایشی قرار بود خرداد 99 اجرا شود که به نظر می رسد با توجه به شرایط پیش آمده که منجر به تعطیلی سالن ها شده و اجراهای اسفند را هم متوقف کرده است، این اجرا نیز به تعویق بیفتد و در تابستان به صحنه برود.

وی ادامه داد: از اوایل اسفند تمرین های نمایش را تا عادی شدن شرایط، متوقف کردیم.

در این اثر نمایشی از ترکیب هنرجویانی که 3-4 سال است با آنها کار کرده ام در کنار بازیگران حرفه ای استفاده خواهم کرد به این ترتیب تصمیم دارم توانایی بازیگران جوان را در کنار هنرمندان حرفه ای تئاتر بسنجم؛ کاری که در نمایش های دیگرم نیز امتحان کرده و از آن رضایت دارم به عنوان نمونه در نمایش شمس کوروش تهامی و سپیده نظری پور که در آن زمان دانشجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ارشاد از مالکان سالن ها فرصت بگیرد/ قحطی عشق در «ایوب خان»

وزیر ارشاد از مالکان سالن ها فرصت بگیرد/ قحطی عشق در «ایوب خان»