مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 15:352020-03-12حوادث

طرح پایش و پیشگیری از ویروس کرونا در پادگان ابوذر اجرا شد


سرهنگ جلیل شاطری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح توسط گروه پزشکی و ایمنی تیپ 71 پیاده مکانیزه ارتش در پادگان ابوذر برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ صیانت سلامتی مردم در روستای داربلوط بخش قلعه شاهین سرپل ذهاب انجام شد.

وی اظهار داشت: این طرح شامل تب سنجی، مشاوره، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در خصوص اقدام های پیشگیرانه از مبتلا شدن به ویروس کرونا است.

فرمانده انتظامی سرپل ذهاب گفت: ضدعفونی و گندزدایی خیابان ها و معابر عمومی شهرستان با همکاری دیگر نیروهای نظامی و شهرداری به خصوص تیپ 71 صاحب الزمان(عج) ارتش از دیگر اقدام های مهمی است که برای پاکسازی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همچنان تداوم خواهد داشت.

سرهنگ شاطری اضافه کرد: با همت فرماندهی نزاجا تعداد 20 دستگاه چرخ خیاطی به عوامل و مجموعه کارگاه خیاطی تیپ 71 پادگان ابوذر واگذار شده و برای کمک به هم نوعان و شهروندان خود اقدام به تولید ماسک های بهداشتی کردند.

وی ضدعفونی و پاکسازی منازل جانبازان ضایعه نخایی شهرستان سرپل ذهاب با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران را از دیگر اقدام های تیپ ارتش برای مهار کرونا نام بُرد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرمانشاه استان کرمانشاه گفت: در 24 ساعت گذشته با مثبت اعلام شدن 20 نفر، آمار مبتلایان این استان به 79 نفر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش و پیشگیری از ویروس کرونا در پادگان ابوذر اجرا شد

طرح پایش و پیشگیری از ویروس کرونا در پادگان ابوذر اجرا شد