مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 12:152020-03-12سياسي

بررسی موضوع تکمیل سریع پروژه بیمارستان ولیعصر اراک درستاد ملی مقابله با کرونا


استاندار مرکزی از قول مساعد رییس جمهور مبنی بر پیگیری تکمیل و تجهیز بیمارستان 500 تختخوابی ولیعصر اراک و تخصیص اعتبار لازم برای این پروژه مهم درمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید علی آقازاده روز پنج شنبه با اشاره به تماس تلفنی خود با رییس جمهور و ضمن اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در استان پیرامون مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در حال حاضر استان مرکزی یکی از ضعیف ترین استان های کشور به لحاظ برخورداری از تخت بیمارستانی است و نسبت به سایر استان ها از این نظر جزو نقاط کم برخوردار می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا بیمارستان ولیعصر (عج) اراک باید در این دولت به بهره برداری برسد چرا که با تکمیل و تجهیز این بیمارستان سرانه تخت بیمارستانی استان به حد نرمال کشوری خواهد رسید و البته رییس جمهور نیز قول پیگیری این موضوع و تخصیص اعتبار لازم را داده است.

استاندار مرکزی افزود: در جلسه بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهور، مقرر شد تمامی مباحث مطرح شده از سوی استانداران از جمله موضوع تکمیل بیمارستان ولیعصر اراک، مورد بررسی قرار گیرد.

آقازاده بیان کرد: در طی تماس تلفنی رییس جمهور بر به حداقل رساندن خسارت های ناشی از ویروس و تمهیدات لازم در این حوزه تاکید شد و دستور بررسی حل مشکل استان در این زمینه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی موضوع تکمیل سریع پروژه بیمارستان ولیعصر اراک درستاد ملی مقابله با کرونا

بررسی موضوع تکمیل سریع پروژه بیمارستان ولیعصر اراک درستاد ملی مقابله با کرونا