مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 12:152020-03-12حوادث

هشدار پلیس آگاهی مرکزی درباره سوءاستفاده کنندگان از شیوع کرونا


رییس پلیس آگاهی استان مرکزی در خصوص سوءاستفاده برخی مجرمان از وضعیت شیوع بیماری کرونا هشدار داد و گفت: شهروندان می بایست مراقب سرقت های برخی مجرمان تحت پوشش مأموران بهداشت باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ سید نورالدین حسینی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی شهروندان باید مراقب سوءاستفاده مجرمان از بیماری کرونا باشند، اظهار داشت: لازم است که قبل از باز کردن درب منزل افراد شناسایی شوند؛ بنابراین شهروندان می بایست قبل از ورود افراد ناشناس به داخل منزل با بهانه هایی همچون بررسی ابتلای ساکنان منزل به بیماری کرونا، انتقال یا جابجایی اشیا و لوازم منزل یا حتی ضد عفونی کردن محیط، جوانب احتیاط را رعایت کرده و قبل از هرگونه اقدامی، کارت شناسایی افراد را رؤیت کنند.

وی افزود: هموطنان همچنین لازم است از هرگونه اجازه ورود و پاسخگویی به سوالات و تقاضای افراد با عنوان مأموران بهداشت و همچنین بازدید از منازل و پارکینگ ها اجتناب کرده و اخبار حوزه سلامت را از رسانه های رسمی دنبال کنند.

رییس پلیس آگاهی استان در پایان توصیه کرد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک می توانند مراتب را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 یا مراکز بهداشت در میان بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس آگاهی مرکزی درباره سوءاستفاده کنندگان از شیوع کرونا

هشدار پلیس آگاهی مرکزی درباره سوءاستفاده کنندگان از شیوع کرونا