مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 10:572020-03-12سياسي

تمامی پروازهای فرودگاه چابهار لغو یا محدود می شود


رحمدل بامری روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: استاندار سیستان وبلوچستان پیگیری های لازم را انجام داده و بزودی شاهد اقدام مثبت و موثر برای لغو یا محدودسازی پروازها به مقصد چابها و کنارک خواهیم بود.

وی بر حفظ آرامش و امنیت مردم و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت کاهش التهاب واهمیت نقش مردم و سازمان های مردم نهاد در مدیریت اجتماعی بیماری کرونا تاکید کرد.

فرماندار چابهار افزود: در تمامی ورودی های زمینی چابهار با همت شبکه بهداشت و درمان ایستگاه های غربالگری فعال شده و در صورتی که هرگونه علائم سرماخوردگی شناسایی شود، افراد به مدت 14 روز قرنطینه می شوند.

وی از اهالی شهرها و روستاهای مختلف سیستان وبلوچستان و کشور خواست که برای برای حفظ سلامت خود و اقوام و نزدیکانشان در تعطیلات نوروز امسال به چابهار سفر نکنند.

بامری با قدردانی از تلاش های مسوولان برای تداوم گندزدایی سطوح شهر چابهار توسط نیروهای آتش نشانی شهرداری تاکید کرد و گفت: علاوه بر این، بازدیدهای مشترکی با حضور نمایندگان ادارات صنعت، معدن وتجارت، شرکت نفت اداره استاندارد از جایگاه های عرضه کننده فرآورده های سوختی انجام و رعایت نکات بهداشتی یادآوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی پروازهای فرودگاه چابهار لغو یا محدود می شود

تمامی پروازهای فرودگاه چابهار لغو یا محدود می شود