مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 06:002020-03-12سياسي

ساماندهی 9 هزار بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا در یزد


فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که تمام ظرفیت اجرایی و انسانی بسیج و سپاه آماده خدمت رسانی به مردم برای مقابله با شیوع کروناست، گفت: بیش از 9 هزار نیروی بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا در استان یزد ساماندهی شده اند.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد با بیان این که تمام ظرفیت اجرایی و انسانی بسیج و سپاه آماده خدمت رسانی به مردم برای مقابله با شیوع کروناست، گفت: بیش از 9 هزار نیروی بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا در استان یزد ساماندهی شده اند.

سرهنگ رضا پورشمسی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان این که مقابله با شیوع کرونا مستلزم احساس مسئولیت عمومی و استفاده از تمام ظرفیت های اجرایی و مدیریتی است، اظهار کرد: سپاه الغدیر با تمام ظرفیت اجرایی و انسانی آماده همکاری با مدیریت استان در راستای مهار این میهمان ناخوانده است.

وی با اشاره به اهمیت راه اندازی کارگروه های تخصصی خدمت رسان در سپاه الغدیر، افزود: سپاه الغدیر آماده راه اندازی بیمارستان صحرایی است و هر زمان که دانشگاه علوم پزشکی نسبت به ایجاد این مهم اعلام نیاز کند، در کمترین زمان ممکن بیمارستان صحرایی در استان یزد برپا می شود.

فرمانده سپاه الغدیر در ادامه ساماندهی بیش از 9 هزار نیروی بسیجی و انعقاد تفاهم نامه همکاری با علوم پزشکی شهید صدوقی را از جمله اقدامات ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 9 هزار بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا در یزد

ساماندهی 9 هزار بسیجی برای مقابله با شیوع کرونا در یزد