مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 اسفند 1398 ساعت 05:452020-03-12سياسي

پیشواز از کرونا با تجمعات انسانی


با توجه به این که تجمعات انسانی نقش موثری در انتشار کرونا دارد، مراسم آتش بازی و تجمعی چهارشنبه پایان سال برگزار نخواهد شد.

- ایسنا/زنجان فرماندار خرم دره گفت: با توجه به این که تجمعات انسانی نقش موثری در انتشار کرونا دارد، مراسم آتش بازی و تجمعی چهارشنبه پایان سال برگزار نخواهد شد.

حجت محمدی صبح امروز (22 اسفند) در جلسه فوق العاده ستاد پیشگیری از شیوع کروناویروس در شهرستان خرم دره، تاکید کرد: تجمع مردم خرم دره طی دو پنج شنبه آخر سال در بهشت رضوان، مزار مطهر شهدا و مزار شهدای گمنام ممنوع است؛ لذا از شهروندان خواهشمندیم این آداب حسنه را به سال بعد و ایامی که مشکلات بیماری کرونا فروکش کرد، موکول کنند.

وی از برخورد با خاطیان چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: به جهت پیشگیری از شیوع کروناویروس، مراسم آتش بازی و تجمعات در شهرستان وجود نخواهد داشت و قوه قضاییه با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

فرماندار خرم دره با تاکید بر این که کماکان از مردم شهرستان می خواهیم به هیچ وجه از منازل خارج نشده و از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند، بیان کرد: خانه، بهترین سنگر برای مقابله با ویروس کرونا است.

محمدی تاکید کرد: با همه احترام به همه هم وطنان به خاطر رعایت سلامتی همشهریان، از اسکان و پذیرش مهمان در خرم دره معذوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشواز از کرونا با تجمعات انسانی

پیشواز از کرونا با تجمعات انسانی