مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 19:052020-03-11اجتماعي

«مراتع» قربانی کوچ زودهنگام می شوند اتخاذ تدابیر پیشگیری از کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عدم ساماندهی عشایر کوچ رو و عبور آنها از درون شهر پلدختر هرساله علاوه بر ناخوشایند کردن سیمای شهر، مشکلات عدیده ای را برجای می گذارد.

یکی از شهروندان پلدختر در این زمینه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عبور عشایر در فصل کوچ از درون شهر با دام و گله های گوسفند زیاد مشکلات بهداشتی و آزار شهروندان را در پی دارد، علاوه بر این سگ های ولگرد آنها موجب ترس و هراس رهگذران در خیابان اصلی شهر می شود.

معضل ورود زودهنگام عشایر و تخریب منابع طبیعی احمد نصیری افزود: ورود زود هنگام عشایر و دامداران استان های همدان و خوزستان به شهر پلدختر به یک معضل بزرگ تبدیل شده و خسارات و اثرات سویی را برجای می گذارند.

یکی دیگر از شهروندان پلدختر در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: سگ های ولگرد همراه عشایر پس از گذر از شهر برجای می مانند و پرسه زدن آنها در کوچه و پس کوچه ها برای شهروندان مشکل ساز می شود.

ابوذر رضایی افزود: عبور عشایر کوچ رو در فصل ییلاق و قشلاق مشکلات، پیامدها و مخاطراتی را برای شهروندان و مدیریت شهری برجای می گذارد که از جمله می توان به آسیب ها و خسارات وارده به فضای سبز، بلوارها، درختچه و درختان و بافت و مبلمان شهری اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مراتع» قربانی کوچ زودهنگام می شوند اتخاذ تدابیر پیشگیری از کرونا

«مراتع» قربانی کوچ زودهنگام می شوند اتخاذ تدابیر پیشگیری از کرونا