مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 15:452020-03-11سياسي

استاندار ایلام: مردم با ماندن در خانه به کنترل کرونا کمک کنند


قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در بازدید از سه کارگاه تولیدی ماسک، پد الکلی و لباس بیمارستانی در شهرستان ایلام، افزود: از مردم استان تقاضا داریم مهمانی ها و مسافرت ها را لغو کرده و نزدیکان خود در داخل و خارج از استان را نیز دعوت نکنند.

وی تاکید کرد: از هم استانی های ایلامی که در دیگر نقاط ایران نیز ساکن هستند تقاضا داریم در خانه بمانند که بهترین راه مقابله و پیشگیری در خانه ماندن است.

وی به برخی از مصوبات استانی ستاد مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: مصوب شده است از برپایی چادر، برگزاری مراسم چه جشن ها و چه عزاداری، حضور در آرامستان ها و دید و بازدیدها خودداری شود.

تولید روزانه 20 هزار ماسک در ایلام استاندار ایلام با بیان اینکه روزانه 20 عزار عدد ماسک در این استان تولید می شود، گفت: در واحدهای تولیدی استان 2 نوع ماسک یکبار مصرف و با قابلیت بیش از 70 بار استفاده تولید می شود.

سلیمانی دشتکی افزود: تا هفته آینده تولید ماسک در استان به روزانه 40 هزار واحد می رسد و این تولیدات بهداشتی با قیمت های مناسب در اختیار مردم استان قرار می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری اصناف و تولید کنندگان نیاز استان با تولید بالای ماسک برطرف شود و مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام: مردم با ماندن در خانه به کنترل کرونا کمک کنند

استاندار ایلام: مردم با ماندن در خانه به کنترل کرونا کمک کنند