مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-11اجتماعي

اجرای اقدم های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در آبفای شهرری


ایوب طالبی اتویی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از نخستین روزهای اعلام خطر و هشدار مسئولان بهداشتی در زمینه شیوع ویروس کرونا ولزروم مقابله با همه گیری این ویروس، اقدامات و فعالیت های پیشگیرانه مختلفی در سطح شرکت برای حفاظت و ایمنی کارکنان، حفظ کیفیت و بهداشت آب، حفاظت و پیشگیری از آلودگی تاسیسات و پایداری و استمرار خدمات به مشترکان در سطح منطقه انجام شده است.

وی افزود: طراحی، چاپ و نصب بنرهای آموزشی همراه با طراحی پمفلت آموزشی روش های پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و چاپ دو هزار نسخه از آن جهت توزیع در آبفای استان تهران از اقدامات پیشگیرانه در این حوزه به شمار می رود.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت اب و فاضلاب منطقه6 تهران – شهرری خاطر نشان کرد: سطح شرکت و قراردادن در پیشخوان های امور مشترکین برای دسترسی مراجعه کنندگان را از اقدامات اولیه شرکت و گروه حفاظت، ایمنی و بهداشت کار آبفای منطقه در زمینه مقابله با کرونا ویروس از دیگر اقدامات انجام شده در بخش اب و فاضلاب است.

وی یادآور شد: به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس تمامی اتاق ها، آبدارخانه ها، سرویس های بهداشتی و آسایشگاه ها در ستاد، نواحی ، شهرها و پست های امداد و دفاتر خدمات مشترکین سطح منطقه که در ارتباط مستقیم با ارباب رجوع و مشترکان هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای اقدم های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در آبفای شهرری

اجرای اقدم های پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در آبفای شهرری