مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:452020-03-11بين الملل

نماینده چین در امور حقوق بشر خواستار لغو تحریم های ضد انسانی علیه ایران شد


نماینده ویژه وزارت امور خارجه چین در امور حقوق بشر، با اشاره به تاثیر منفی تحریم های یک جانبه اعمال شده بر ایران بر وضعیت مردم عادی، خواستار لغو این تحریم ها شد.

- نماینده ویژه وزارت امور خارجه چین در امور حقوق بشر، با اشاره به تاثیر منفی تحریم های یک جانبه اعمال شده بر ایران بر وضعیت مردم عادی، خواستار لغو این تحریم ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، لیو هوآ نماینده ویژه وزارت امور خارجه چین در امور حقوق بشر روز دوشنبه در چهل و سومین جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل گفت که چین از طرف های مربوطه می خواهد که فورا تحریم های یک جانبه علیه ایران را به منظور ممانعت از نقض بیشتر حقوق بشر مردم ایران، لغو کنند.

او همچنین در این باره گفت که جامعه بین المللی باید با وضعیت حقوق بشر در ایران به گونه ای بی طرفانه و منصفانه رفتار کرده، چالش هایی را که ایران به عنوان یک کشور در حال توسعه برای پیش برد و حفاظت از حقوق بشر با آن ها مواجه است را درک کرده و بیشتر به دولت ایران و خواسته های ملتش توجه کند.

این دیپلمات چینی ادامه داد: تحریم های اعمال شده از جانب برخی کشورها بر ایران تاثیر منفی قابل توجهی بر حقوق بشر مردم ایران داشته و همچنین سازمان ملل و دیگر سازمان ها را برای کمک رسانی های بشردوستانه به ایران محدود می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده چین در امور حقوق بشر خواستار لغو تحریم های ضد انسانی علیه ایران شد

نماینده چین در امور حقوق بشر خواستار لغو تحریم های ضد انسانی علیه ایران شد