مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 13:352020-03-11سياسي

تشکیل 39پرونده تخلف اقلام بهداشتی در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری اظهار داشت : از این متهمان حدود یک میلیون و200هزار ماسک و دستکش کشف و ضبط شد و 17 واحد اعم از واحد بهداشتی و داروخانه متخلف نیز در استان پلمب شد.

رییس کل دادگستری استان مازندران همچنین افزود: از احتکارکنندگان لوازم بهداشتی57 هزار و 71 لیتر الکل و 30 هزار پد الکلی ،کشف و ضبط شد.

اکبری اظهار داشت: از 39 پرونده قضایی تشکیل شده، یکی از متهمین به جرم اخلال در نظام اقتصادی در قرار بازداشت به سر می برد و38 نفردیگر به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مقام عالی قضایی در مازندران تاکیدکرد: در راستای نظارت بر توزیع مواد شوینده و ماسک بین مردم، به دادستانهای سراسر استان ابلاغ شده تا بدون هیچ چشم پوشی، برابر با قانون با احتکار کنندگاه مواد شوینده و ماسک برخورد قاطع بعمل آورند و هرگونه اغماض و تساهلی در این زمینه پذیرفتنی نیست .

وی تصریح کرد: از مسوولان مربوطه می خواهیم نیازهای اساسی در این بخش از قبیل شوینده ها و مواد ضد عفونی کننده و ماسک به میزان نیاز در دسترس بیمارستانها ومردم قرار دهند.

اکبری افزود: در رسیدگی به پرونده سودجویانی که در شرایط فعلی با احتکار اقلام مورد نیاز جامعه، به سلامت شهروندان لطمه می زنند هیچگونه اغماضی نخواهد شد و محتکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 39پرونده تخلف اقلام بهداشتی در مازندران

تشکیل 39پرونده تخلف اقلام بهداشتی در مازندران