مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:202020-03-11حوادث

9 واحد قهوخانه متخلف در سقز برای مبارزه با کرونا پلمب شد


 فرمانده انتظامی شهرستان سقز از پلمب 9 واحد قهوخانه متخلف به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی توسط پلیس اماکن با همکاری شبکه بهداشت در این شهرستان در راستای مبارزه با شیوع و گسترش بیماری کرونا خبر داد.

- ایسنا/کردستان  فرمانده انتظامی شهرستان سقز از پلمب 9 واحد قهوخانه متخلف به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی توسط پلیس اماکن با همکاری شبکه بهداشت در این شهرستان در راستای مبارزه با شیوع و گسترش بیماری کرونا خبر داد.

سرهنگ حمید رضایی امروز(21 اسفند) در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به منظور مبارزه با شیوع و گسترش بیماری کرونا و بررسی فعالیت و نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی، مأموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی این شهرستان با هماهنگی قضایی و با همراهی عوامل شبکه بهداشت، از واحدهای صنفی در این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این بازید و سرکشی که توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس انجام شد، تعداد 9 واحد قهوخانه به دلیل رعایت نکردن موارد بهداشتی پلمب و به تعداد 36 واحد قهوخانه تذکر کتبی داده شد.

رضایی بیان کرد: مأموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی سقز با همکاری ادره ورزش و جوانان شهرستان ضمن بازدید از باشگاه های ورزشی سطح شهرستان به تعداد 69 باشگاه ورزشی تذکرات لازم در خصوص لزوم رعایت موارد بهداشتی در راستای مقابله با ویروس م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 واحد قهوخانه متخلف در سقز برای مبارزه با کرونا پلمب شد

9 واحد قهوخانه متخلف در سقز برای مبارزه با کرونا پلمب شد