مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 اسفند 1398 ساعت 12:102020-03-11پزشكي

84 مورد مثبت کرونا در کردستان شناسایی شده است


بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تاکنون تعداد کل نمونه های آزمایش شده 257 مورد بوده که 84 مورد مثبت و 145 مورد آن نیز منفی بوده است.

- ایسنا/کردستان بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی کردستان، تاکنون تعداد کل نمونه های آزمایش شده 257 مورد بوده که 84 مورد مثبت و 145 مورد آن نیز منفی بوده است.

با وجود هشدارهای زیاد از سوی وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان، همچنان کرونا به دلیل رعایت نکردن موازین بهداشتی و جدی نگرفتن هشدارها از سوی مردم روبه گسترش است و در برخی شهرستان های استان از جمله سقز که با 39مورد همچنان در صدر شهرستان های آلوده استان است، بازارها و ادارات را به تعطیلی و قرنطینه کشانده است.

دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان امروز چهارشنبه 21اسفند ماه در تازه ترین آمار خود کل مراجعین به بیمارستان های استان را از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کردستان 394 مورد اعلام کرده است که از این تعداد 87 مورد در بیمارستان های استان بستری و 45 نفر نیز ترخیص شده اند.

همچنین بر اساس این آمار موارد مثبت به تفکیک شهرستان ها 33 نفر در سقز، 17 نفر در بانه، 11 نفر در سنندج،9 نفر در قروه، 4 نفر در کامیاران، 3 نفر در بیجار، دو نفر در مریوان، دو نفر در دهگلان، دو نفر در مریوان و یک نفر در سروآباد اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

84 مورد مثبت کرونا در کردستان شناسایی شده است

84 مورد مثبت کرونا در کردستان شناسایی شده است